top of page

Winter Charity Fair - zile de neuitat


Week-end-ul trecut a fost despre handmade si despre suflet!

Cu putin timp in urma, am cunoscut o gasca de tineri minunati, voluntari ai Beard Brothers Suceava si The Sisterhood Suceava, care au organizat in perioada 15 - 16 decembrie 2017 un eveniment in scop caritabil.

Evenimentul s-a numit Winter Charity Fair, de altfel un eveniment cu traditie in Cluj, iar ajutorul a fost pentru o fata minunata, in varsta de 20 de ani, Oana - Elena Cojocari, care sufera de tetrapareza spastica si se afla intr-un scaun cu rotile. Evident ca am cunoscut-o personal pe Oana. Mi-am insusit o lectie de viata fantastica: atata vointa, atata putere, atata tarie, atata acceptare ... intr-o mana de om care traieste dintotdeauna in scaunul cu rotile, dar care se bucura de orice lucru marunt.

Au fost doua zile de neuitat, pline de frumos, in care am cunoscut artisti si artizani locali, oameni minunati, talentati, pasionati, creativi. Si toate astea datorita gazdelor noastre, Camelia Chidesa si Diana Damian - doua zanute de poveste, sustinute in permanenta de spiridusele si spiridusii din BBSV. Cativa dintre acestia sunt: Bianca Bodnar, Marina Ungureanu, Larisa Filip, Laura Jureschi, Mihnea Simion. Celor pe care i-am uitat, le cer iertare si-i rog sa ma traga de maneca ... articolul se poate edita :))

Nu in ultimul rand, am avut onoarea si placerea de a avea printre noi doi "barbosi cu suflet", Dan Florea si Alexandru Dominciuc, reprezentanti ai Beard Brothers Cluj. Le multumim ca ne-au fost alaturi!


"Prima seara a evenimentului a fost de-a dreptul speciala. Am inceput in forta si am terminat la fel. Artistii locali, alaturi de trupa Blackout au sustinut un show pe cinste, publicul neputand sa isi dezlipeasa privirile de la ei. Intregul pub vibra si rasuna, iar noi ne bucuram enorm sa vedem sufragerica plina."


E descrierea pe care cei de la BBSV au facut-o primei seri a evenimentului, desfasurata in 31 Motor's PUB, cu sprijinul Chopper Academy MC Suceava, seara in care au evoluat tinerii artisti locali: Marius Aluncaritei, Alexandru Hasovschi si Radu Andonie, Rares Golean, Bogdan Istrate si fetele de la The Vibes. Seara s-a incheiat apoteotic cu baietii de la BlackOut Band si a fost un real succes in privinta scopului propus.


Credit foto: Bianca Fazekas ("Pozekas", cum ii spun prietenii) - fotograful BBSV. - ©Bianca Fazekas Photography

Ziua a doua a evenimentului a adunat la start, in cadrul unui targ cu vanzare de produse handmade, in Iulius Mall Suceava, o alta gasca, de data asta de artizani locali, sub indrumarea evident, tot a spiridusilor nostri de la BBSV.


Artizanii locali care au participat la targ au fost:

Raluca Ionita - ART to WEAR by Io Raluca

Miriana Ionita - MIR MIR

Cristian Mateiciuc - Epoxy Concept

Gheorghe Acatrinei - AG Handmade Leather

Oana Mihoc - The Dress Shop

Alina Silvia Pintilescu - Silvia Make-up

Mihai Iulian Verciuc - Bucati din mine

Andreea Cristina Brezuica - Made by Moms

Subsemnata - Eleni's Handmade


Datorita lor si datorita celor care au avut amabilitatea sa sustina cu donatii cauza noastra, urna a inceput incet incet sa se umple, spre bucuria noastra, a tuturor. Un aport deosebit la acest lucru l-a avut si Mos Craciun al nostru, Leon, un mos cu dreduri, de altfel cel mai original Mos "ever", care a impartit prajituri si zambete copiilor ce-au trecut pe langa noi.


Cel mai emoționant moment a fost atunci cand ni s-a alaturat Oana, cu un zambet larg si chipul senin. Atunci am constientizat ca toata munca, toate noptile nedormite, toate emotiile prin care am trecut pentru acest eveniment n-au fost în zadar. Si, vorba celor din BBSV, "Cum ar putea fi, cand iti dai seama ce om minunat ajuti?"


Ziua a doua a evenimentului nostru s-a incheiat spectaculos, la fel cum a inceput - cu o petrecere, terminata tarziu, spre zori de ziua, dar in acelasi frumos scop caritabil. De data asta in Strikers Club Suceava si pe ritmuri de reggae, alaturi de Rofocale, ROOTS FARM si Tomescu.


Credit foto: ROOTS FARM

Cam asta s-a intamplat, in mare, in cele doua zile de Winter Charity Fair. Spun in mare, pentru ca noi, cei care am fost participanti activi, am avut parte de mult mai mult; am avut parte de multe emotii, zambete, imbratisari, muzica, voie-buna; pe alocuri poate si mici suparari, nervi, frustrari, dezamagiri - suntem oameni cu totii; momente insa pe care nu le vom uita niciodata, momente care ne-au adus impreuna, pentru totdeauna.

Si toate astea, datorita Oanei care la final de eveniment ne-a lasat scrise cateva randuri intr-un comentariu pe facebook:


"<Sa fim recunoscatori oamenilor care ne fac fericiti. Ei sunt gradinarii amabili care fac ca sufletele noastre sa infloreasca> (Marcel Proust) ❤️ Voi mi-ati facut sufletul sa infloreasca ! ❤️😍😘 Multumesc mult ! "


Si cred ca nu mai e nevoie de cuvinte ...


Sharing is caring!

Thank you!

Eleni





bottom of page