top of page

Cos cu trandafiri din hartie - Basket with paper roses

Din dragoste pentru papercraft si din dorinta de a darui, acum cativa ani in urma am creat un mic suvenir pentru o artista, pasionata de handmade - un cos cu trandafiri din hartie.


Recunosc ca la acea vreme am fost extrem de mandra de realizarea mea. Acum, sunt ferm convinsa ca se putea si mai bine.

Astazi insa am descoperit ca o alta iubitoare de frumos a vazut cosul meu intr-un filmulet pe canalul meu de youtube de atunci, si m-a intrebat cum l-am realizat.

Pasii de lucru de principiu raman aceeasi. Asa ca, am cautat fotografiile de la acea vreme si m-am gandit sa impartasesc si cu voi modalitatea de realizare. Din nou, din pacate, fotografiile nu sunt prea grozave calitativ (motivele vi le-am explicat aici) si, evident, facute pe noapte pentru ca eu atunci lucrez cel mai bine :) La vremea aceea dotarea mea la capitolul ustensile era precara, asa ca materialele folosite au fost cele de prin casa.



Pentru realizarea cosului de trandafiri veti avea nevoie de:

  • un cosulet si o bucata de burete pentru aranjamente florale

  • un ziar sau o revista - pentru a fixa buretele in cosulet

  • carton alb (eu am folosit de 120g) - pe care il puteti imprima cu modelul dorit sau carton colorat

  • foarfec pentru decuparea florilor

  • pistol de lipit si banda izolatoare verde

  • agrafe de birou, paie de suc, bete de bambus

  • lac de protectie sau adeziv pentru decoupage

  • tusiere, culori, carioci, elemente decorative (fluturi, buburuze, margele) - aici imaginatia voastra isi poate lua zborul.

Template-ul pentru trandafiri il gasiti aici (e marca Lia Griffith).


Dupa ce am decupat petalele, neavand alt lac de protectie la indemana, le-am dat cu un strat de adeziv folosit in tehnica decoupage care, dupa uscare, devine transparent si da un aspect lucios petalelor.

Din agrafe de birou, pe care le-am indreptat, am facut sarma pe care am folosit-o pe post de tulpina pentru trandafiri. La unul din capete am rulat putin varful pentru o fixare mai buna intre petale.


Dupa ce s-au uscat petalele, am asamblat fiecare trandafir in parte cu ajutorul pistolului de lipit si apoi am curbat fiecare petala cu ajutorul unui penson. Pentru un aspect mai aproape de cel natural, din loc in loc am adaugat cate o tusa de culoare petalelor.



Pentru ca sarma de la agrafele de birou era prea subtire si scurta, m-am folosit de niste paie de suc si bete de bambus pentru crearea tulpinei. Intr-un capat al paiului am introdus sarma, in celalalt capat batul de bambus pe care l-am rupt la dimensiunea dorita, in asa fel incat sa il pot aranja in cos. Si pentru ca tulpina florii trebuia sa se apropie de realitate, am invelit-o in banda izolatoare verde.


Aranjamentul florilor in cos si restul detaliilor depind numai de imaginatia voastra. Al meu asa a iesit la acea vreme.




Sper ca v-a placut si propunerea de astazi.

Ne vedem la postarea urmatoare. Nu uitati sa va abonati, pentru a avea acces imediat la toate postarile mele. Orice sugestii referitoare la postari viitoare sunt binevenite.

Sharing is caring!

Thank you!

Eleni



bottom of page