top of page

5 Modele crosetate de toamna gratuite pe care trebuie sa le incerci - 5 Free Autumn Crochet Patterns

A venit toamna!

Toamna este cel mai talentat pictor! De fiecare data ea ne prezinta o expozitie de culoare in aer liber!

Asa ca am decis sa adun intr-un articol cateva frumuseti crosetate specifice toamnei.

Aceste modele mie mi-au incalzit sufletul si sper sa o faca si cu al vostru. Sunt modele crosetate gratuite, pe care oricine le poate incerca.

(Modele sunt in limba engleza. Daca nu va descurcati cu ele in formatul original, va rog sa-mi scrieti in comentarii sau sa-mi trimiteti un e-mail pe adresa elenishandmade77@gmail.com si voi face tot posibilul sa va ajut.)

1. Ghirlanda cu ghinde si frunze si Mini Dovlecei - Joann.

Stejarul este copacul meu de suflet. Prin urmare, ghindele, sunt preferatele mele. Sunt mici si delicate si totusi atat de puternice, incat cu greu le poti sparge. Obisnuiam sa le strang pe vremea cand eram copil, dupa cum fac veveritele. De aceea cred ca m-am indragostit instantaneu de Ghirlanda cu ghinde si de mini dovleceii Joannei.

Acorn and leaf garland and mini pumpkins - from Joann's

Modelul aici

Nivelul de dificultate este intermediar, insa Joann explica rand cu rand ce aveti de facut, deci n-ar trebui sa fie atat de greu.

Pentru dovlecei veti gasi explicatii pentru 3 dimensiuni diferite: mici, medii si mari. De asemenea, veti gasi si varianta de imprimare a modelelor, asa ca ... spor la treaba!


2. Frunza de castan - ABC Knitting Patterns

Se spune ca, inca din cele mai vechi timpuri, oamenii lipsiti de energie sau cei care cadeau adesea in depresii, se incarcau cu voie buna si optimism daca stateau in preajma castanilor. Unii obisnuiau sa poarte castane in buzunare, ca sa le aduca noroc si sanatate sau sa-si confectioneze talismane din castane, cu credinta ca acestea absorbeau suferintele si le inlocuiau cu o stare de bine. Recent, s-a descoperit ca, pe langa minunatele culori, frunzele de castan au proprietati terapeutice.

Sursa: www.abc-knitting-patterns.com

Modelul aici

Nivelul de dificultate pentru acest model este de asemenea, intermediar, dar din nou, explicatiile rand cu rand, varianta de printare si descarcarea in format .pdf sunt disponibile.


3. Coronita decorativa de toamna - Repeat Crafter Me

Coronitele decorative de toamna sunt unele dintre cele mai frumoase si creative proiecte cu care iti poti intampina oaspetii la intrarea in casa sau iti poti decora apartamentul.

Sursa: www.repeatcrafterme.com

Modelul aici

Modelul de Coronita decorativa de toamna propus de Sarah este distractiv si usor de facut. Si te lasa sa-ti pui imaginatia la treaba, asa ca puteti inlocui culorile sau decoratiunile de pe coronita dupa bunul vostru plac.


4. Conuri de pin - YarnFreak

Cu conurile de pin naturale poti face o gramada de decoratiuni pentru caminul tau. Insa am gasit pe blogul YarnFreak modelul de conuri de pin crosetate si m-am bucurat tare mult. De aceea m-am gandit sa il impartasesc cu voi.

Sursa: yarnfreak-blog.blogspot.ro

Modelul aici


5. Cos cu fructe si legume - Drops Design

Cu totii stim ca fructele si legumele sunt adevarate miracole pentru sanatatea noastra. Si pentru ca in forma lor naturala le mancam, de ce sa nu le pastram frumusetea pentru mai multa vreme in forma crosetata?! Am gasit pe GarnStudio un model de Cos Tutti frutti. O sa va placa maxim!

Fruits and vegetables into a basket

Modelul aici.

Sper ca v-a placut propunerea de astazi.

Ne vedem in postarea urmatoare. Nu uitati sa va abonati, pentru a avea acces imediat la toate postarile mele. Orice sugestii referitoare la postari viitoare sunt binevenite.


Sharing is caring!

Thank you!

Eleni




bottom of page